MUDr. Jiří Bilík

Vyjádření soudního znalce ke zfalšovanému posudku


 
---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: Jiří Bilík <bilikj@vnol.cz>
Datum: 16. července 2012 10:53
Předmět: Re: Obvodní soud pro Prahu 1, Ovocný trh 14, 112 94, Praha 1, Sp.zn. 6 T 21/ 2012
Komu: dusan.dvorak@konopijelek.cz

Pane magistře,
je mi líto, že závěry, na kterých jsme se domluvili, a já jsem vnímal, že s tím souhlasíte i ve shodě s dokumentací MUDr. Táborské, kterou jsem s Vaším svolením použil a tedy i citoval, nikoli zneužil, si vykládáte uvedeným způsobem. Vše, co jsem v tomto směru učinil, bylo směrováno k uklidnění celé situace, kterou jsem vnímal jako pro Vás velmi stressující, pro kterou byl podán i návrh na invalidní důchod. Velmi mě mrzí, že tuto mou snahu vnímáte, jak uvádíte v mailu.
Jsem nyní v zahraničí, pokud budete mít zájem budu Vám k dispozici v srpnu. Rozhodně jsem Vás nechtěl oklamat ani poškodit.
V úctě k Vám
Jiří Bilík
-----Původní zpráva-----
Předmět: Obvodní soud pro Prahu 1, Ovocný trh 14, 112 94, Praha 1, Sp.zn. 6 T 21/ 2012
Odesilatel: "Medical Cannabis Social Club"
Příjemce: bilikj@vnol.cz
Datum: 16/07/2012 00:09:42

Dobrý den, pane primáři.
To napíšete do Prostějova taky, že jsem nebyl schopen rozpoznat trestný čin?
Kdybych věděl, jak zneužijete moji dokumentaci u paní doktorky Táborké, nikdy bych žádné svolení nedal.

Pokud zákon přímo nevyžaduje citovat pasáže z lékařské zprávy, což si zjistím, a mne to poškodí, budu se na Vás hojit.
Tohle jsem napsal soudu.
Klamete tělem
DD


Vyjádření nejen soudního znalce MUDr. Jiřího Bilíka ke zneužití jeho soudně znaleckého posudku na stěžovatele soudy ze dne 28.10.2012 a k tomu vztažná vyjádření